Job 5 van 10


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Manager


Functie

Vragen of interesse? Neem contact op met Domine Luyckx via antwerpen@uniqueselect.be of +32 3 205 06 87


Jobomschrijving

Samen met onze klant, actief in innovatieve wand- en vloerbekleding, zijn we op zoek naar een gedreven en ervaren Customer Service Manager om het dynamische team te leiden in E indhoven. Als Customer Service Manager vervul je een sleutelrol . Hieronder een greep uit je takenpakket:

  • Je bent een inspirerend leider voor het Customer Service team en technische ondersteuning.
  • Een scherp oog voor kernprocessen zoals orderbeheer, CS KPI's en supply chain-activiteiten.
  • Je bent de drijvende kracht achter constructieve communicatie met interne en externe stakeholders en je zorgt voor voortdurende procesverbeteringen en efficiëntiewinsten .
  • Rapporteren van omzetevolutie en prognoses, en streven naar het behalen van maandelijkse doelstellingen.
  • Garanderen van een consistente en effectieve dienstverlening aan onze klanten via diverse communicatiemedia.
  • Zorgvuldig bewaken en handhaven van commerciële afspraken met klanten.
  • Ontwikkeling en handhaving van klantenserviceprocedures en normen die passen binnen ons kwaliteitsbeheersysteem.
  • Je hebt een KMO-instelling, maar wel als onderdeel van een grote multinational.
  • Goede communicatie met interne business partners in de Benelux, Frankrijk en Duitsland is erg belangrijk. Bewust zijn van cultuurverschillen.

Jouw profiel

Herken je jezelf in onderstaande punten?
  • Minimaal 2 jaar bewezen ervaring als manager in een klantgerichte Customer Service rol.
  • Uitstekende kennis van Customer Service, Inside Sales, orderverwerking en 'order to cash'-proces.
  • Professionele communicatieve vaardigheden in het Nederlands, Engels en Frans (basis Frans is acceptabel, maar ontwikkeling wordt ondersteund).
  • Sterke klantgerichtheid en een scherp commercieel inzicht.
  • Doortastendheid en een oog voor detail.
  • Vermogen om effectief te communiceren met verschillende belanghebbenden binnen en buiten de organisatie.
  • Empathisch , maar tevens rechtvaardig.
  • Positieve , enthousiasmerende persoonlijkheid met gevoel voor humor .
  • Oplossingsgericht persoon die snel kan schakelen.

Aanbod

Bij onze klant hechten ze waarde aan het creëren van een inspirerende werkomgeving waar persoonlijke en professionele groei wordt aangemoedigd.

Als Customer Service Manager zul je deel uitmaken van het Management Team en een centrale rol spelen bij het vormgeven van het klantenservicebeleid en het bevorderen van procesverbeteringen.

Naast een aantrekkelijk salarispakket bieden ze ook heel wat extralegale arbeidsvoorwaarden en geven je de kans om deel uit te maken van een toegewijd en gepassioneerd team.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht